2 Haziran 2013 Pazar

Kelly Dorfman kitabı hediyesi alanlar

1-2 Haziran 2013 tarihlerinde İstinye Cihangir Yoga "Beslenme Dedektifi" lakaplı Kelly Dorfman'ı ağırladı. Seminer haberini önceki blogumda vermiştim. Bu bloga yorum bırakanlar arasında 3 kişiye Kelly Dorfman'ın kitabını hediye ediyorum diye ilan etmiştim.  Doğan Kitaba yolladıkları kitaplar için ayrıca çok teşekkür ediyorum.

Hediye seçimini random ile yaptım. 36 yorumdan kendi yorumlarım ve isim vermeyenleri eklemedim. 30 adet yorum vardı.

1. hediye: 12. sıradaki şu yorumuyla:
Çok isterim kazanmak.1-2 Haziran için de tüm şartlarımı zorlayacağım.







2. hediye: 21. sıradaki şu yorumuyla:
Böyle durumlarda İstanbulda olsaydım yada gitme şansım olsaydı keşke diyorum. Sanırım kaçırdığım şeyler arasına bir yenisi daha eklenecek.







3. hediye: 10.sıradaki şu yorumuyla:
eren'in hediyesini kazanamadım, belki bu sefer şansım döner :)







Kazananların bana adres ve telefonlarını profilimdeki e-postama mesaj atarak iletmelerini rica ediyorum.

2 yorum:

  1. Başak Hanım; kitap elime ulaştı ve şimdiden çok işe yaradı..Çok teşekkür ediyorum.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim çok güzel bilgiler var gerçekten. Beğenmene sevindim. Sevgilerimle.

      Sil